Raya di Wisma

Cerita raya belum habis. Minggu terakhir ni, banyak juga dapat jemputan rumah terbuka. Tak ketinggalan jemputan dari pejabat-pejabat  yang terdekat. Terima kasih atas jemputan dan ingatan. Kali ni cerita pasal raya di wisma pula. Raya di Wisma Raya ke-12, kami berhari raya di Wisma Negeri Terengganu. Chik Tie terlibat dalam jawatankuasa persiapan gerai makanan untuk […]

Teruskan membaca

Bukan hari-hari Hari Raya

Assalamualaikum semua. Tak lambat lagi kan nak ucapkan “Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin” pada semua.  Hari ni dah masuk 7 Syawal. Sekejab je masa berlalu. Sebulan puasa, lepas tu beraya. Sekarang dah hari ke-7 dah pun.  Kalau dulu-dulu rasa bulan puasa tu lama sebab masa tu kan kecil lagi,  tak tahu menikmati bulan […]

Teruskan membaca