Pantai Teluk Kalong, Kemaman

Pantai Teluk Kalong terletak dalam daerah Kemaman. Kampung kelahiran suami Chik Tie. Kalau balik rumah mertua, memang akan ke pantai. Sekarang ni dah makin banyak pondok dan tempat duduk di sediakan. Pantai ni tak sesuai untuk mandi manda, tapi boleh je nak santai santai sambil makan kat sini. Yang penting, jaga kebersihan
Sedih bila tengok pantai yang indah ni dicemari dengan sampah. Tak salah nak makan kat sini. Lepas makan, kutip semua plastik, bekas makanan. Sampah boleh buang dalam tong sampah yang disediakan. Nak pemandangan cantik, kita kenalah rajin dan bertanggungjawab kan.

2
Leave a Reply

avatar
2 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Siqah Hussin
Guest

Suka pantai tapi tu lah, tak suka kalau ada sampah. Pandai2lah buang kan sampah masing-masing. Cacat dah pemandangan. Huhu

encikhafiz.com
Guest

Assalamualaikum, cantiknya pantai di negeri anda. selamat berkenalan dari saya ya.