Jom Kongsi Artikel Ini
Pantai Teluk Kalong terletak dalam daerah Kemaman. Kampung kelahiran suami Chik Tie. Kalau balik rumah mertua, memang akan ke pantai. Sekarang ni dah makin banyak pondok dan tempat duduk di sediakan. Pantai ni tak sesuai untuk mandi manda, tapi boleh je nak santai santai sambil makan kat sini. Yang penting, jaga kebersihan
Sedih bila tengok pantai yang indah ni dicemari dengan sampah. Tak salah nak makan kat sini. Lepas makan, kutip semua plastik, bekas makanan. Sampah boleh buang dalam tong sampah yang disediakan. Nak pemandangan cantik, kita kenalah rajin dan bertanggungjawab kan.
Artikel Ditulis Oleh Siti Nurhayati Dollah

    2 Ulasan

  1. Siqah Hussin November 14, 2017 at 8:01 am Balas

    Suka pantai tapi tu lah, tak suka kalau ada sampah. Pandai2lah buang kan sampah masing-masing. Cacat dah pemandangan. Huhu

  2. encikhafiz.com November 29, 2017 at 11:36 am Balas

    Assalamualaikum, cantiknya pantai di negeri anda. selamat berkenalan dari saya ya.

Leave a Comment




This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.