Dari Dapur ChikTie: Meroti di rumah.

Antara aktiviti yang Chik Tie rindu nak buat. Breadmaker ada kat rumah ma, jadi bila di Terengganu ni tak dapat lah nak meroti sangat. Bila balik rumah ma, penat penat dah kemalasan nak buat. ^__^ Tak tau lah bila mood nak on balik. Rindu bau roti segar dalam rumah.
Ni doh yang menanti untuk dikreatifkan ^_^

Roti sarang lebah, makan dengan sos butterscotch. Sodapppnya

Yang ni rekaan chik Tie Kalau dah malas nak bentuk satu satu, chik Tie canai je, letak dalam bekas ni. Hah ambik taburlah segala jenis yang ada. 

Bestkan kalau sarapan ke, minum petang ke, dapat makan roti panas panas segar dari rumah pulak tu. Rindunya nak meroti. Moga moga lepas ni Chik Tie dapatlah meroti kembali.

2
Leave a Reply

avatar
2 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Zie Madini
Guest

Rajinnnn nya dia baking. Hehe

Siti Nurhayati Dollah
Guest

Hihi masa rajin. Nak cari mood pun bercinta juga