Jom Kongsi Artikel Ini
Antara aktiviti yang Chik Tie rindu nak buat. Breadmaker ada kat rumah ma, jadi bila di Terengganu ni tak dapat lah nak meroti sangat. Bila balik rumah ma, penat penat dah kemalasan nak buat. ^__^ Tak tau lah bila mood nak on balik. Rindu bau roti segar dalam rumah.
Ni doh yang menanti untuk dikreatifkan ^_^

Roti sarang lebah, makan dengan sos butterscotch. Sodapppnya

Yang ni rekaan chik Tie Kalau dah malas nak bentuk satu satu, chik Tie canai je, letak dalam bekas ni. Hah ambik taburlah segala jenis yang ada. 

Bestkan kalau sarapan ke, minum petang ke, dapat makan roti panas panas segar dari rumah pulak tu. Rindunya nak meroti. Moga moga lepas ni Chik Tie dapatlah meroti kembali.

Artikel Ditulis Oleh Siti Nurhayati Dollah

    2 Ulasan

  1. Zie Madini Jun 6, 2017 at 11:46 am Balas

    Rajinnnn nya dia baking. Hehe

  2. Siti Nurhayati Dollah Jun 20, 2017 at 2:55 am Balas

    Hihi masa rajin. Nak cari mood pun bercinta juga

Leave a Comment




This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.