Kategori: D.I.Y

D.I.Y, tips, toturial

Cara mudah dapatkan Sticker Whatsapp

Assalamualaikum semua. Ramai dah tahu kan tentang whatsapp sekarang dah ada stickers yang comel-comel.  Kebelakangan ni pulak viral di whatsapp link-link tertentu untuk dapatkan sticker. Tapi sebenarnya tak perlu pun pilih link tu semua. Ada Cara mudah dapatkan Sticker Whatsapp  yang lebih selamat. Cara mudah dapatkan Sticker Whatsapp Mudah saja nak dapatkan sticker yang comel …

D.I.Y, toturial

Menjahit Kasih Sayang: Bunga Kain

Assalamualaikum. Semangat menjahit itu perlu ada walaupun tak indah hasilnya.  Cuba dan terus cuba.  (Kata-kata semangat daripada diri sendiri untuk diri sendiri).  Hari minggu yang lepas mengisi masa lapang dengan melembutka jari jemari yang keras.  Walaupun orang lain punya lebih cantik dan kreatif, kita perlu yakin diri bahawa setiap usaha menjahit kita itu adalah kejayaan. …

D.I.Y

Menjahit kasih sayang: Inner Bawal

Assalamualaikum.  Harap sahabat semua sihat hendaknya.  Hujung minggu macam ni buat apa agaknya sahabat-sahabat semua?  Kalau selalunya hujung minggu kita selalu beriadah dan buat aktiviti yang mengeluarkan belanja,  apa kata minggu ni kita cuba buat aktiviti yang boleh menjimatkan belanja.   Malam tadi Miss Yati bosan tak ada aktiviti berfaedah.  Termenung sambil berfikir,  tiba-tiba dapatlah …