Cerita raya, cerita makan

Assalamualaikum semua. Masih mood raya, jadi cerita pun masih hal raya.Raya dan makanan, berpisah tiada. Minggu ni Chik Tie tak balik kampung, jadi kesempatan masa ada di Terengganu ni, bolehlah jemput abang Ngah Chik Tie datang beraya.  Niat hari tu bulan puasa nak berbuka puasa sama-sama, tapi tak sempat sebab asal hari minggu je Chik […]

Teruskan membaca

Kudapan petang yang sedap sampai teringat ingat

 Chik Tie ni jenis yang jarang makan tengah hari. Bukan sebab sibuk tak sempat makan, sebab dah makan berat waktu sarapan, jadi waktu tengah hari tu rasa kenyang. Jadi sekadar makan biskut, minum air, kenyang. Jadi waktu balik petang tu, memang lah suatu rutin untuk berhenti cari makan petang.  Untuk yang ada sekitar Chendering, Kuala […]

Teruskan membaca