Ahad, 2 Julai 2017

# berikan masa # keluarga

Warna warni di Aidilfitri Part 1 (team beraya kemaman)


Alhamdulillah. Selamat hari raya semua. Ramai yang dah kembali bekerja, dan ada juga yang baru nak mula beraya sebab minggu pertama tak dapat cuti raya. Apa pun, Chik Tie doakan semuanya gembira, bahagia, dan dalam perlindungan Allah.

Hari raya pertama dan kedua Chik Tie di Kemaman, giliran sebelah suami tahun ni. Alhamdulillah, tahun ni lengkap. Kak long, adik adik semua ada. Yang belajar di Jepun dah pun selamat pulang. Jadi lengkaplah kami tahun ni. Alhamdulillah. Raya tahun depan kita tambah ahli baru ^_^ Aminn ya Rabbal Alamin.


 Keluarga sebelah suami di Kemaman. 6 beradik semuanya. 




Ayah. Umi. Bakal umi. Bakal ayah :P (amin ya rabbal alamin) doa doakan Chik Tie ya.





Sister in pink ^_^


YB dan isteri 

YB: Yang Buncit :P hahahaa jangan marah nanti kena jual 

Alhamdulillah, Chik Tie pun dah kembali ke Kuala Terengganu. Kembali menyusun jadual jadual tugas yang diperlahankan seketika. Lepas ni Chik Tie akan banyak program, aktiviti, dengan exam dan sebagainya lagi.


Nanti Chik Tie update Chik Tie beraya di Kelantan pulak. Di kemaman, tak sempat menziarah sangat, sebab ramai yang datang rumah ayah. Dan ditambah pulak masa dua hari je. InsyaAllah, panjang umur, kita sambung menziarah pulak


Yang belum habis beraya

CHik Tie

8 ulasan:

  1. meriah suasana raya tahun ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah. Ramai yang ada, dan kebetulan cuti panjang, sempatlah ziarah banyak rumah

      Padam
  2. selamat hari raya
    meriah nampaknya beraya tu :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Meriah sebab ramai yang ada. Lepas ni adik adik dah kahwin, susah pulak nak kumpul kumpul gini.

      Padam
  3. selamat hari raya
    meriah nampaknya beraya tu :)

    BalasPadam
  4. owh orang kemaman, selamat hari raya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak. saya orang kelate :-) Mertua orang kemaman

      Padam
  5. Mmg tiap2 tahun tak sempat nk beraya smua umah sdre kan. Kalau CR ada je yg tertinggal. Xsempat.huu

    BalasPadam

Follow Us @soratemplates